۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۵۸۱۹
در پی دغدغه های پدرخوانده دولت:

بگذارید بارقه ای از اعتماد به شما باقی بماند

مخالفت با ماهواره ای که مروج فساد ، بی بند و باری و انحراف است از افتخارات همه دلسوزان اسلام است چه جدیدالاسلام چه قدیم الاسلام.
بگذارید بارقه ای از اعتماد به شما باقی بماند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر: به نظر می رسد استفاده از ماهواره و آزاد بودن آن یکی از جدیدترین دغدغه های هاشمی رفسنجانی شده است چرا که هاشمی رفسنجانی در اظهارات اخیر خود که به مناسبت اولین سالگرد انتخابات ۲۴خرداد۱۳۹۲ برگزار شده است بیان داشته است که جدیدالاسلام ها با ماهواره و اینترنت مخالفند و از آن می ترسند.

لذا سوال ما این است که آقای هاشمی قدیم الاسلام! این صحبت ها در راستای رسیدن به چه اهدافی است، آیا خواب دیده اید یا اینکه به یاد خاطره ای افتاده اید، آقای هاشمی بعضاً اعلام کرده اید که بر سر موضوعاتی مانند نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه با کسی معامله نمی کنید، و بیان کرده اید که در موضوعات سیاسی فراجناحی عمل می کنید، واقعاً این افاضات شما مطلوب چه گروهی است؟ آیا فکر نمی کنید بعد از آن زمانی که لقب عالیجناب سرخپوش توسط اصلاح طلبان برای شما به کار گرفته شد خیلی موضع گیری های شما به نفع آنها شده است.

آیا به علت ترس است یا حرص و طمع برای قدرت، دلسوزان نظام جمهوری اسلام ایران به این موضوع خیلی خوب واقفند که عمل و گفتار شما در زمان فعلی هیچگونه همخوانی ندارد چرا که از یک طرف اعلام فراجناح بودن می کنید و از طرف دیگر بر طبل اعتقادات اصلاح طلبان می کوبید، البته قابل ذکر است این مواضع شما با مواضعتان قبل از خرداد ۱۳۷۶ از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

بطور مثال در مستند من روحانی هستم مواضع شما خیلی روشن است و تفاوت ماهوی دارد با اکنون، آقای هاشمی ماهواره یک رسانه عمومی است لذا شما که از بهره مندی از ماهواره حمایت می کنید بر این موضوع اشرافیت کامل دارید که ماهواره هم برنامه خوب دارد و هم برنامه بد و ضد اخلاقی، لذا با توجه به اینکه توسعه فساد و انحراف در بسیاری از برنامه های ماهواره به خصوص آنهایی که دشمنی آشکار با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند بسیار زیاد است و کفه ترویج فساد و بی بند وباری و انحراف در برنامه های ماهواره که توسط معاندین نظام پخش می شود بسیار سنگین تر و پرحجم تر است لازم است بدانید مخالفت با چنین ماهواره ای از افتخارات همه دلسوزان اسلام است چه جدیدالاسلام چه قدیم الاسلام، چرا که که تقبیح و محکوم کردن هر اقدام ضد ارزشی در جهت حفظ اسلام است و از افتخارات هرگروه و هر جناحی است که چنین اندیشه ای داشته باشند.

آقای هاشمی سوال این است که آیا مخالفت با چنین ماهواره ای فرصت طلبی است برای حفظ قدرت، یا حفظ اسلام است که دست آورد خون هزاران شهید انقلاب اسلامی امثال شهید همت ها و یا باکری ها و صیاد شیرازی ها و یا شوشتری ها و یا تهرانی مقدم ها و یا برادر شهید من که در سن ۲۳سالگی و در اوج جوانی به درجه رفیع شهادت رسید، می باشد.

آیا حتی یک نفر سراغ دارید که با انگیزه حمایت از ماهواره وارد میدان نبرد حق علیه باطل شده باشد، آقای هاشمی که مدعی قدیم الاسلام بودن هستید تزلزل در مواضع تا کی و چقدر؟ شما خوب می دانید که امام خمینی (ره)فرمودند: میزان حال فعلی افراد است.

پس چرا ایجاد دوگانگی می کنید و می گویید قدیمی ها وجدیدی ها، آیا دغدغه حفظ اسلام و حفظ انقلاب به جان انقلاب افتادن است، آیا امروزه با توجه به مسایل منطقه و کشورهای همسایه، ما نیاز به همدلی و اتحاد داریم و یا اینکه انقلاب را قدرتی بدانیم که جهت بدست آوردن آن هر چیزی را دستاویز قرار دهیم؛

یک روز استفاده از ماهواره را بهانه قرار دهیم و به خور زمان روزی یک موضوع دیگر را، آقای هاشمی ما خوب می دانیم که اینگونه موضع گیری ها بیشتر جنبه سیاسی دارد و با توجه به انتخابات مجلس آینده، عده ای که به شما مشاوره می دهند فرصت طلبانی هستند که قصد سوءاستفاده از فضای مجازی رادارند ولی بینی وبین الله این تذهبون؟ بگذارید دلسوزان نظام آن بارقه ای از اعتماد که به شما دارند از دست ندهند.

احمد قائدامینی/ کارشناس ارشد علوم سیاسی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۴:۳۹

28 Dec 2019